• Projectival

  • Projectival

  • Projectival

  • Projectival

  • Projectival

  • Projectival

  • Projectival

  • Projectival

Een festival volledig opgebouwd door het eigen personeel

Een festival volledig opgebouwd door het eigen personeel

Over het project

Employer branding via een festival vol passie en plezier

Employer branding via een festival vol passie en plezier

Project Atelier organiseert jaarlijks Projectival: een festival dat hun team volledig zelf opzet, mét optredens, foodtrucks en fungerichte activiteiten. Voor hen legde ik deze avond vast in een energieke aftermovie, met medewerker-interviews om te tonen dat dit bedrijfsfeest geen standaard event is, maar een stukje DNA. Dit project is in samenwerking met CaptainWork

Project Atelier organiseert jaarlijks Projectival: een festival dat hun team volledig zelf opzet, mét optredens, foodtrucks en fungerichte activiteiten. Voor hen legde ik deze avond vast in een energieke aftermovie, met medewerker-interviews om te tonen dat dit bedrijfsfeest geen standaard event is, maar een stukje DNA. Dit project is in samenwerking met CaptainWork

Details

Jaar

2025

Klant

Project Atelier

Klant

Project Atelier

Klant

Project Atelier

Voor de Projectival-aftermovie tilde ik employer branding naar een hoger niveau. Naast sfeerbeelden van optredens, eten en uitgelaten mensen lieten we medewerkers verspreid over de avond vertellen over hun rol en motivatie, gevangen met een microfoon aan de camera voor een intieme feel. Met die creatieve techniek (in plaats van klassieke interviews) voelen kijkers echt betrokken bij hun verhalen en de teamspirit achter het event. De climax van de video? 2 Fabiola die het publiek laten dansen, een moment dat laat zien: hier viert een team samen met plezier en trots hun eigen festival.

Voor de Projectival-aftermovie tilde ik employer branding naar een hoger niveau. Naast sfeerbeelden van optredens, eten en uitgelaten mensen lieten we medewerkers verspreid over de avond vertellen over hun rol en motivatie, gevangen met een microfoon aan de camera voor een intieme feel. Met die creatieve techniek (in plaats van klassieke interviews) voelen kijkers echt betrokken bij hun verhalen en de teamspirit achter het event. De climax van de video? 2 Fabiola die het publiek laten dansen, een moment dat laat zien: hier viert een team samen met plezier en trots hun eigen festival.

Met deze aftermovie heeft Project Atelier een krachtige employer branding-tool: een authentiek kijkje achter de schermen dat teamspirit en organisatiekracht in beeld brengt. Klaar voor een event dat niet alleen je audience entertaint, maar ook jouw employer identity versterkt? Laat het me weten!

Met deze aftermovie heeft Project Atelier een krachtige employer branding-tool: een authentiek kijkje achter de schermen dat teamspirit en organisatiekracht in beeld brengt. Klaar voor een event dat niet alleen je audience entertaint, maar ook jouw employer identity versterkt? Laat het me weten!

Klaar om jouw idee tot leven te brengen?

Start jouw project binnen 5 minuten

Made by Leander Nelissen

Klaar om jouw idee tot leven te brengen?

Start jouw project binnen 5 minuten

Made by Leander Nelissen

Klaar om jouw idee tot leven te brengen?

Start jouw project binnen 5 minuten

Made by Leander Nelissen