Over het project
Energie die werkt en entertaint
Energie die werkt en entertaint
Voor PeppedUp Peppermints werkte ik vijf korte en humoristische advertenties uit die tonen hoe deze nieuwe energie-muntjes jouw dag kunnen redden. Van vergaderzalen tot drukke ochtenden — elk scenario is herkenbaar, grappig en visueel aantrekkelijk.
Voor PeppedUp Peppermints werkte ik vijf korte en humoristische advertenties uit die tonen hoe deze nieuwe energie-muntjes jouw dag kunnen redden. Van vergaderzalen tot drukke ochtenden — elk scenario is herkenbaar, grappig en visueel aantrekkelijk.
Details
Jaar
2025
Klant
PeppedUp Peppermints
Klant
PeppedUp Peppermints
Klant
PeppedUp Peppermints
In opdracht van PeppedUp creëerde ik vijf videocampagnes die elk op een luchtige manier tonen hoe je in alledaagse situaties een boost kan gebruiken — en hoe hun muntjes precies dat bieden. Denk aan die dodelijk saaie werkdag, een moeizame loopsessie of het dipmoment vlak voor je examen. In elke spot staat herkenbaarheid centraal, versterkt door humor, timing en een visuele stijl die matcht met hun jonge, dynamische merkidentiteit. Door deze combinatie van entertainment en duidelijke productpositionering is de kans op engagement en deelbaarheid op sociale media veel groter. De video’s zorgen niet alleen voor merkbekendheid, maar geven ook meteen een duidelijke ‘aha’-ervaring bij de kijker: “Ja, dit heb ik ook.” Dankzij deze campagne heeft PeppedUp een frisse, authentieke startpositie om hun product stevig in de markt te zetten.
In opdracht van PeppedUp creëerde ik vijf videocampagnes die elk op een luchtige manier tonen hoe je in alledaagse situaties een boost kan gebruiken — en hoe hun muntjes precies dat bieden. Denk aan die dodelijk saaie werkdag, een moeizame loopsessie of het dipmoment vlak voor je examen. In elke spot staat herkenbaarheid centraal, versterkt door humor, timing en een visuele stijl die matcht met hun jonge, dynamische merkidentiteit. Door deze combinatie van entertainment en duidelijke productpositionering is de kans op engagement en deelbaarheid op sociale media veel groter. De video’s zorgen niet alleen voor merkbekendheid, maar geven ook meteen een duidelijke ‘aha’-ervaring bij de kijker: “Ja, dit heb ik ook.” Dankzij deze campagne heeft PeppedUp een frisse, authentieke startpositie om hun product stevig in de markt te zetten.






(Scroll naar beneden om de afgewerkte video's te bekijken) "Werken met Leander was een absolute meerwaarde voor PeppedUp. Vanaf het eerste moment bracht hij niet alleen zijn technische vaardigheden mee, maar ook een sterke intellectuele inbreng die we enorm hebben geapprecieerd. Hij denkt actief mee, stelt scherpe vragen en komt met inhoudelijke suggesties die onze ideeën naar een hoger niveau tillen. Het voelde echt alsof hij deel uitmaakte van het team en niet zomaar een ingehuurde videograaf. Wat voor ons het meest indruk maakte was zijn flexibiliteit. Tijdens de shoot kwamen we op het laatste moment nog op een nieuw idee dat eigenlijk niet in het oorspronkelijke script stond. Zonder aarzeling dacht Leander meteen mee over hoe we dit konden integreren. Hij paste zich razendsnel aan en wist het extra concept zelfs technisch perfect uit te voeren, alsof het van meet af aan gepland was. Dat soort flexibiliteit zie je zelden, zeker niet in combinatie met zijn rustige en professionele houding. Bovendien was dit project inhoudelijk iets wat hij nog nooit eerder had gedaan. We twijfelden heel even of dat een struikelblok zou vormen, maar dat bleek volledig onterecht. Integendeel, Leander heeft zich met opvallend gemak ingewerkt in het onderwerp en de juiste toon weten te vinden, zowel qua beeldtaal als inhoudelijke nuance. Het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. Professioneel, creatief en strategisch goed doordacht." - Vincent Peters, Co-founder
(Scroll naar beneden om de afgewerkte video's te bekijken) "Werken met Leander was een absolute meerwaarde voor PeppedUp. Vanaf het eerste moment bracht hij niet alleen zijn technische vaardigheden mee, maar ook een sterke intellectuele inbreng die we enorm hebben geapprecieerd. Hij denkt actief mee, stelt scherpe vragen en komt met inhoudelijke suggesties die onze ideeën naar een hoger niveau tillen. Het voelde echt alsof hij deel uitmaakte van het team en niet zomaar een ingehuurde videograaf. Wat voor ons het meest indruk maakte was zijn flexibiliteit. Tijdens de shoot kwamen we op het laatste moment nog op een nieuw idee dat eigenlijk niet in het oorspronkelijke script stond. Zonder aarzeling dacht Leander meteen mee over hoe we dit konden integreren. Hij paste zich razendsnel aan en wist het extra concept zelfs technisch perfect uit te voeren, alsof het van meet af aan gepland was. Dat soort flexibiliteit zie je zelden, zeker niet in combinatie met zijn rustige en professionele houding. Bovendien was dit project inhoudelijk iets wat hij nog nooit eerder had gedaan. We twijfelden heel even of dat een struikelblok zou vormen, maar dat bleek volledig onterecht. Integendeel, Leander heeft zich met opvallend gemak ingewerkt in het onderwerp en de juiste toon weten te vinden, zowel qua beeldtaal als inhoudelijke nuance. Het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. Professioneel, creatief en strategisch goed doordacht." - Vincent Peters, Co-founder
Kortom, Leander is niet zomaar een videograaf. Hij is een betrokken denker, een creatieve kracht en een betrouwbare partner. We zouden zonder aarzelen opnieuw met hem samenwerken en raden hem ten zeerste aan aan iedereen die niet alleen een mooi filmpje wil, maar een echt goed doordacht verhaal in beeld. Daarnaast is Leander ook gewoon een heel toffe kerel. We gaan zeker nog eens samenwerken in de toekomst!
Kortom, Leander is niet zomaar een videograaf. Hij is een betrokken denker, een creatieve kracht en een betrouwbare partner. We zouden zonder aarzelen opnieuw met hem samenwerken en raden hem ten zeerste aan aan iedereen die niet alleen een mooi filmpje wil, maar een echt goed doordacht verhaal in beeld. Daarnaast is Leander ook gewoon een heel toffe kerel. We gaan zeker nog eens samenwerken in de toekomst!

Vincent Peters
Co-founder
Met deze vijf advertenties beschikt PeppedUp over een reeks krachtige tools om hun product op een opvallende én sympathieke manier in de markt te zetten. Herkenbaarheid, snelheid en humor vormen het recept voor content die blijft hangen. Wil jij ook videocontent die entertaint én overtuigt? Laat iets weten en we bouwen samen aan een campagne die werkt.
Met deze vijf advertenties beschikt PeppedUp over een reeks krachtige tools om hun product op een opvallende én sympathieke manier in de markt te zetten. Herkenbaarheid, snelheid en humor vormen het recept voor content die blijft hangen. Wil jij ook videocontent die entertaint én overtuigt? Laat iets weten en we bouwen samen aan een campagne die werkt.